„To z Piątnicy, to naturalne” – pod takim hasłem rusza właśnie ogólnopolska kampania reklamowa jogurtów dla dzieci Piątuś. Spoty, w których mamy i dzieci śpiewają o zaletach jogurtów Piątuś, zobaczyć będzie można w stacjach TVP1, TVP 2, TVN oraz Polsat od 12 sierpnia br.
Reklamy prezentują sceny z życia codziennego rodziców i dzieci oraz odwieczny konflikt między preferencjami maluchów, które chciałaby jeść smacznie, a wyborem mam, które serwują zdrowe dania i produkty. Kremowy jogurt typu greckiego w trzech smakach jest w tym przypadku „złotym środkiem” – jest zarówno pyszny, jak i zdrowy. Słowami z łatwością wpadającej w ucho piosenki mamy oraz dzieci śpiewają o zaletach Piątusia, a wtórują im trzy postacie znane konsumentom z opakowań jogurtów – jeżyk, sówka i pingwin.
Piątuś, czyli kremowy jogurt typu greckiego z Piątnicy, stworzony jest specjalnie dla dzieci.
Produkt dostępny w trzech wersjach smakowych: waniliowej oraz z przetartymi bananami lub truskawkami, nie zawiera barwników, konserwantów ani syropu glukozowo-fruktozowego Wszystkie cechy Piątusia zawarte zostały w przekazie spotów reklamowych, które będzie można oglądać do 20 września br. W piosence stanowiącej tło reklamy pobrzmiewa hasło przewodnie kampanii „To naturalne”, które najpełniej oddaje ideę produktów OSM Piątnica.
Kampania startuje 12 sierpnia i będzie trwała 6 tygodni. Za kreację spotów odpowiada Agencja WALK, a za zakup mediów dom mediowy STARCOM.
***
Informacje o firmie OSM Piątnica
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy należy do najnowocześniejszych, innowacyjnych produktowo i najszybciej rozwijających się firm mleczarskich w Europie. Uznaną pozycję rynkową osiągnęła dzięki naturalności i najwyższej jakości swoich produktów co skutkuje zaufaniem milionów konsumentów .
OSM Piątnica w 1992 roku wprowadziła na rynek cottage cheese - Serek Wiejski, którego obecnie jest największym producentem na świecie. Od 18 lat Spółdzielnia produkuje także śmietany - których jest największym dostawcą w Polsce, świeże twarogi, serki do smarowania (Twój Smak, Twój Smak Puszysty) oraz kefiry i serek Mascarpone.
W ostatnich latach ofertę firmy uzupełniły innowacyjne sery twarogowe w plastrach, świeże Mleko Wiejskie oraz jogurty naturalne. W marcu 2014 roku OSM Piątnica rozszerzyła ofertę jogurtów, wprowadzając na rynek jogurty typu greckiego „0% tłuszczu, 2x więcej białka” w siedmiu wariantach smakowych. Rok później jogurtowe portfolio wzbogaciło się o pierwsze w historii Spółdzielni produkty stworzone z myślą o dzieciach - jogurty typu greckiego pod nazwą Piątuś.
W 2015 roku oferta napojów fermentowanych została rozszerzona o Zsiadłe Mleko, a kategoria serków do smarowania o nowe smaki i ekskluzywną markę MILANDIA. Najnowszym produktem jest Mleko Ekologiczne pochodzące z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych z terenów Kurpii Zielonych.
W OSM Piątnica, od 2003 r. obowiązuje system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Potwierdzeniem najwyższych standardów OSM Piątnica, jest uzyskany w 2010 roku certyfikat IFS (International Food Standard), przyznawany zakładom spełniającym międzynarodowe wymagania w zakresie najwyższej jakości i bezpieczeństwa żywności.