aaa wielkanoc ppr
aa_wielkanoc

Startuje nowa kampania reklamowa Piątnicy

13 sierpnia 2015
„To z Piątnicy, to naturalne” – pod takim hasłem rusza właśnie ogólnopolska kampania reklamowa jogurtów dla dzieci Piątuś. Spoty, w których mamy i dzieci śpiewają o zaletach jogurtów Piątuś, zobaczyć będzie można w stacjach TVP1, TVP 2, TVN oraz Polsat od 12 sierpnia br.

Reklamy prezentują sceny z życia codziennego rodziców i dzieci oraz odwieczny konflikt między preferencjami maluchów, które chciałaby jeść smacznie, a wyborem mam, które serwują zdrowe dania i produkty. Kremowy jogurt typu greckiego w trzech smakach jest w tym przypadku „złotym środkiem” – jest zarówno pyszny, jak i zdrowy. Słowami z łatwością wpadającej w ucho piosenki mamy oraz dzieci śpiewają o zaletach Piątusia, a wtórują im trzy postacie znane konsumentom z opakowań jogurtów – jeżyk, sówka i pingwin.
Piątuś, czyli kremowy jogurt typu greckiego z Piątnicy, stworzony jest specjalnie dla dzieci.

Produkt dostępny w trzech wersjach smakowych: waniliowej oraz z przetartymi bananami lub truskawkami, nie zawiera barwników, konserwantów ani syropu glukozowo-fruktozowego Wszystkie cechy Piątusia zawarte zostały w przekazie spotów reklamowych, które będzie można oglądać do 20 września br. W piosence stanowiącej tło reklamy pobrzmiewa hasło przewodnie kampanii „To naturalne”, które najpełniej oddaje ideę produktów OSM Piątnica.
Kampania startuje 12 sierpnia i będzie trwała 6 tygodni. Za kreację spotów odpowiada Agencja WALK, a za zakup mediów dom mediowy STARCOM.

***



Informacje o firmie OSM Piątnica
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy należy do najnowocześniejszych, innowacyjnych produktowo  i najszybciej rozwijających się firm mleczarskich w Europie. Uznaną pozycję rynkową osiągnęła dzięki naturalności i najwyższej jakości swoich produktów co skutkuje zaufaniem milionów konsumentów .

OSM Piątnica w 1992 roku wprowadziła na rynek cottage cheese - Serek Wiejski, którego obecnie jest największym producentem na świecie. Od 18 lat Spółdzielnia produkuje także śmietany - których jest największym dostawcą w Polsce, świeże twarogi, serki do smarowania (Twój Smak, Twój Smak Puszysty) oraz kefiry i serek Mascarpone.
W ostatnich latach ofertę firmy uzupełniły innowacyjne sery twarogowe w plastrach, świeże Mleko Wiejskie oraz jogurty naturalne. W marcu 2014 roku OSM Piątnica rozszerzyła ofertę jogurtów, wprowadzając na rynek jogurty typu greckiego „0% tłuszczu, 2x więcej białka” w siedmiu wariantach smakowych. Rok później jogurtowe portfolio wzbogaciło się o pierwsze w historii Spółdzielni produkty stworzone z myślą o dzieciach - jogurty typu greckiego pod nazwą Piątuś.

W 2015 roku oferta napojów fermentowanych została rozszerzona o Zsiadłe Mleko, a kategoria serków do smarowania o nowe smaki i ekskluzywną markę MILANDIA. Najnowszym produktem jest Mleko Ekologiczne pochodzące z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych z terenów Kurpii Zielonych.
W OSM Piątnica, od 2003 r. obowiązuje  system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Potwierdzeniem najwyższych standardów OSM Piątnica, jest uzyskany w 2010 roku certyfikat IFS (International Food Standard), przyznawany zakładom spełniającym międzynarodowe wymagania w zakresie najwyższej jakości i bezpieczeństwa żywności.

POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę