Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Srebrna statuetka EFFIE dla kampanii ,,Dobre Łaciate''

20 października 2011
Kampania „Dobre Łaciate” (właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie) została nagrodzona  srebrną statuetką w tegorocznej edycji konkursu EFFIE w kategorii Long Term Marketing Excellence. EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.

Kampania „Dobre Łaciate” promująca produkty mleczne prowadzona jest od 2008 roku. Składa się na nią szereg nowoczesnych i nowatorskich działań, które zaowocowały wzmocnieniem pozytywnego wizerunku i wzrostem popularności marki Łaciate.  W kampanii postawiono na zbudowanie emocjonalnego związku konsumenta z marką z wykorzystaniem niestandardowych - łamiących konwencje, działań promocyjnych.

W ramach kampanii zrealizowano m.in. angażujący serwis internetowy umożliwiający transmisje na żywo z mazurskich obór.  Zorganizowano urodziny Łaciatej Krowy, oferowano usługi w SPA dla krów, przeprowadzono wybory Miss Dobra Łaciata, z udziałem celebryty Piotra Gąsowskiego - przewodniczącego jury. Centrum komunikacji była strona  www.laciate.pl, a fan page na  Facebooku - miejscem do dyskusji i wymiany opinii. Z okazji Dnia Dziecka w wybranych centrach handlowych na terenie kraju zorganizowano zagrody



POWIĄZANE

Po wybuchu choroby niebieskiego języka w Europie w 2023 r., wirus choroby niebie...

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W s...

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę