Srebrna statuetka EFFIE dla kampanii ,,Dobre Łaciate''
20 października 2011
Kampania „Dobre Łaciate” (właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie) została nagrodzona srebrną statuetką w tegorocznej edycji konkursu EFFIE w kategorii Long Term Marketing Excellence. EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.
Kampania „Dobre Łaciate” promująca produkty mleczne prowadzona jest od 2008 roku. Składa się na nią szereg nowoczesnych i nowatorskich działań, które zaowocowały wzmocnieniem pozytywnego wizerunku i wzrostem popularności marki Łaciate. W kampanii postawiono na zbudowanie emocjonalnego związku konsumenta z marką z wykorzystaniem niestandardowych - łamiących konwencje, działań promocyjnych.
W ramach kampanii zrealizowano m.in. angażujący serwis internetowy umożliwiający transmisje na żywo z mazurskich obór. Zorganizowano urodziny Łaciatej Krowy, oferowano usługi w SPA dla krów, przeprowadzono wybory Miss Dobra Łaciata, z udziałem celebryty Piotra Gąsowskiego - przewodniczącego jury. Centrum komunikacji była strona www.laciate.pl, a fan page na Facebooku - miejscem do dyskusji i wymiany opinii. Z okazji Dnia Dziecka w wybranych centrach handlowych na terenie kraju zorganizowano zagrody