W reklamie w regionalnej "Trójce” do picia mleka z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Sanoku zachęca czołowy skoczek narciarski świata - Fin Veli-Matti Lindstroem.
Wybór Lindstroema nie jest dziełem przypadku – wyjaśnia Antoni Jaklik, wiceprezes sanockiej OSM. – Jest świetnym sportowcem, sympatycznym chłopcem, a przy tym smakoszem dobrego, zdrowego mleka. Znakomicie pasuje do reklamy naszego mleka, pochodzącego od krów wypasanych na nieskażonych chemią bieszczadzkich łąkach.
Reklama sanockiego mleka jest jednym z elementów dużej kampanii reklamowej "Doskonałego Mleka”, prowadzonej przez skandynawski koncern Elopak, zainteresowany polskim rynkiem. W koncernie tym, produkującym opakowania kartonowe m.in. do mleka, pracuje ojciec Veli-Mattiego.
Ta kampania prowadzona jest z podziałem na regiony, dlatego pojawiła się na ekranach "Trójki” – mówi Jaklik. W poszczególnych częściach kraju reklamowane są produkty z lokalnych mleczarni.
Czy sanocka spółdzielnia odczuła już skutki reklamy? O, tak. Sprzedaż naszego mleka w ostatnim czasie znacznie wzrosła i nadal utrzymuje tendencję zwyżkową – zapewnia Jaklik.