– Kategoria serów topionych w Polsce jest już od wielu lat ustabilizowana pod względem struktury opakowań i wielkości sprzedaży – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop. – Najpopularniejszym naszym opakowaniem serków topionych były i w dalszym ciągu są kostki popularnie zwane „telewizorkami”. Na drugim miejscu plasują się dobrze znane naszym konsumentom krążki serków topionych, które doceniane są ze względu na praktyczną gramaturę znajdujących się w nich porcji serków (17,5 g), a także wygodę w użyciu.
– Jako czołowy producent serów topionych dbamy o naszych stałych i przyszłych konsumentów pod względem ich potrzeb, dlatego oferta Sertop jest elastyczna, a zarazem stała w najbardziej popularnych formatach serów topionych – dodaje nasza rozmówczyni.
– Polacy są tradycjonalistami i chętnie kupują znane sobie produkty oraz smaki. Niewątpliwym liderem na naszej liście „Top Produktów” jest Złoty Ementaler, kultowy serek, będący z nami od początku istnienia firmy. Sprzedaje się on doskonale bez względu na formę pakowania. Ugruntowaną pozycję mają także produkty, których bazą są popularne sery twarde (tylżycki i gouda) z tradycyjnymi dodatkami w postaci szynki, szczypiorku i słonecznika. Na sklepowych półkach dobrze także rotują nasze miksy, a zwłaszcza ulubiony przez konsumentów krążek Twój Ulubiony. Wymienione produkty cieszą się zaufaniem nie tylko wśród konsumentów, ale także naszych partnerów handlowych – dodaje Aneta Będkowska z Sertopu.
– Nasze sery topione mają ugruntowaną pozycję na rynku. Konsumenci znają i rozpoznają nasze produkty, a to sprawia, że chętnie je kupują. Dotyczy to także nowości, które od razu po wejściu na rynek są ciepło przyjmowane. Przykładem może być Delisia, jeden z naszych najnowszych serków, który na Festiwalu Serów w Olsztynie został uhonorowany tytułem „Twarogowy Król” – podsumowuje Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.