Ptak_Waw_CTR_2024
Green Gas Poland

Produkty Mlekpolu w nowej odsłonie

14 października 2013
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z myślą o wygodzie konsumentów  wprowadza na rynek nowe funkcjonalne i nowoczesne opakowania śmietanek UHT i mleka zagęszczonego o pojemności 500 ml.

 Nowoczesny wygląd zyskają produkty marki Łaciate - Śmietanka 30%, 18% i 12%, Mleko Zagęszczone - oraz Śmietanka Rolmlecz 36%. Wszystkie o pojemności 500 ml.  W odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów wprowadzone są innowacyjne opakowania typu square, charakteryzujące się estetycznym kształtem  i wygodą. Architektura nowych kartoników pozwoli na precyzyjne i estetyczne dozowanie produktu, które dodatkowo zostanie podkreślone wygodniejszym i praktyczniejszym zamknięciem typu korek o systemie jednostopniowego otwarcia, który powoduje że produkt z kartonika wylewa się do ostatniej kropli.
      
Coraz częściej zwracamy uwagę na rodzaj opakowania, na jego funkcjonalność, pojemność oraz na wygodę w otwieraniu. Dlatego w trosce o klienta, kapsle w kartonikach zostały zastąpione nakrętkami. Ze względu na kształt i wymiary, nowe otwarcie pozwala na szybkie i bezpieczne opróżnianie kartonika, a innowacyjny system otwierania zastosowany np. w mleku Łaciate, spotkał się już z dużą aprobatą wśród klientów, dlatego też postanowiliśmy unowocześnić kartoniki najbardziej popularnej  Śmietanki w Polsce - Łaciatej, a także mleka zagęszczonego Łaciate oraz Śmietanki  Rolmlecz 36%  – powiedziała Ewa Gromadzka, Kierownik Działu Marketingu SM MLEKPOL.

POWIĄZANE

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...

Od 23 września br. OSM Piątnica prowadzić będzie kampanię promującą Skyry – jogu...

Związek Polskich Przetwórców Mleka zaprasza na bezpłatne szkolenie pt.: “Międzyn...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę