POLSKOŚĆ - najtańszą metodą walki z kryzysem gospodarczym
5 stycznia 2009
Tak twierdzi Dariusz Sapiński, prezes Grupy Kapitałowej Mlekovita: POLSKOŚĆ jest najtańszą metodą walki z kryzysem gospodarczym, a Polacy powinni kupować polskie produkty. Zapoznajmy się więc z opinią prezesa i... kto wie? - może to rzeczywiście jest recepta na kryzys...
Światowy Kryzys Gospodarczy dotknął również nas - POLAKÓW.
Wszyscy zastanawiamy się co zrobić aby żyło nam się lepiej , dostatniej.
Docierają do nas różne informacje z mediów oraz osób postronnych. Większość z nich pogłębia tylko naszą niepewność jutra.
Tymczasem odpowiedź na trudne pytanie: jak przezwyciężyć kryzys - jest niezwykle prosta.
Jesteśmy Polakami – kupujmy polskie produkty.
Mamy być z czego dumni – nasze produkty niejednokrotnie przewyższają jakością produkty zachodnie, przy czym mniej kosztują.
MLEKOVITA realizuje i udowadnia ideę polskości od wielu lat.
Jesteśmy firmą ze 100 % kapitałem polskim, a nasze produkty wytwarzamy tylko z polskiego mleka. Z ogromnym sukcesem wprowadziliśmy na rynek produkty o nazwie POLSKIE (masło, mleko i jogurty) – produkty innowacyjne, naturalne - o niewątpliwych zaletach dla zdrowia.
Strategia promocji polskości poprzez wytwarzanie polskich produktów, wspartych dodatkowo podmarką POLSKIE, zaowocowała faktem iż MLEKOVITA jest obecnie najbardziej wartościową marką mleczarską.
WALCZMY Z KRYZYSEM NAJTAŃSZYMI METODAMI KUPUJMY TO CO NASZE - SMACZNE, ZDROWE, POLSKIE