aaa wielkanoc ppr
aa_wielkanoc

Nowa kampania reklamowa jogurtu naturalnego marki Bakoma

5 czerwca 2015
W ramach promocji jogurtu naturalnego, marka Bakoma prowadzi działania komunikacyjne w telewizji, prasie oraz w Internecie (w towarzystwie programów w usłudze VoD). Skierowane są one do kobiet lubiących gotować oraz zwracających uwagę na prozdrowotne aspekty dań.

Spot oraz advertoriale w prasie kobiecej i poradnikowej podkreślają konsystencję oraz uniwersalność jogurtu naturalnego gęstego Bakoma. Produkt z powodzeniem zastępuje śmietanę i przydaje się zarówno podczas przygotowywania deserów, jak i potraw wytrawnych.

Kampania rozpoczęła się w prasie poradnikowej i kulinarnej, w standardowych formatach oraz w formie advertoriali pokazujących wiele możliwych zastosowań kulinarnych jogurtu Bakoma. W telewizji kampania bazuje na dwóch spotach: 30- i 15-sekundowym, zaś w Internecie pojawia się w formie reklamy kontekstowej towarzyszącej programom w usłudze VoD. Działania komunikacyjne potrwają do końca sierpnia. Za zakup mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę