aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Międzynarodowa promocja Mlekovity

27 maja 2010
Mistrzostwa w Piciu Mleka, konkursy, występy gwiazd były głównymi atrakcjami obchodów Międzynarodowego Święta Mleka, które odbyło się w niedzielę, 23 maja 2010 roku w Kaliningradzie. Była to także doskonała okazja do wyróżnienia partnerów biznesowych Mlekovity.

Rodzinny festyn z atrakcjami  związanymi  z promocją MLEKOVITY zgromadził tysiące mieszkańców Kaliningradu. Liczne atrakcje wprawiły przybyłych w doskonały nastrój. Oprócz różnorakich konkursów o tematyce mleczarskiej  i degustacji produktów,  na scenie wystąpiły  gwiazdy regionu kaliningradzkiego oraz rosyjskiej estrady m.in. zespół „Fabrika”, a także zespoły pieśni i tańca z Polski.


     


W tegorocznych obchodach Święta Mleka licznie wzięli udział przedstawiciele  rządu strony rosyjskiej,  przedstawiciele polskich i rosyjskich organizacji branżowych oraz przedstawiciele partnerów biznesowych Mlekovity.

Rynek obwodu Kaliningradzkiego jest dla Mlekovity rynkiem bardzo perspektywicznym o bardzo dużej dynamice rozwoju – oznajmił podczas uroczystego przemówienia – Dariusz Sapiński, Prezes Grupy Kapitałowej Mlekovita, który następnie dokonał otwarcia  imprezy tradycyjnym toastem wzniesionym szklanką mleka.

Dla mnie Mlekovita jest najlepszą firmą mleczarską w Polsce – stwierdził Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich. – Przemawia za tym: skala skupu, wartość przychodów, a w ostatnich latach to co najistotniejsze z punktu widzenia rynkowego – jest największym eksporterem produkcji mleczarskiej. Jest naszym ambasadorem, ponieważ najwięcej eksportując jest wizytówką polskiego mleczarstwa na świecie.

Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA w Wysokiem Mazowieckiem  zorganizowała Międzynarodowe Święto Mleka po raz drugi. Lider rynku mleczarskiego poprzez organizację cyklicznej imprezy promuje spożywanie mleka i produktów nabiałowych oraz zdrowy styl życia.

Impreza sfinansowana została w całości ze środków własnych Mlekovity, ponieważ obecnie brak jest jakiegokolwiek wsparcia rządowego na rozwój i ekspansję dużych polskich firm poza granicami kraju.

Grupa Kapitałowa Mlekovita jest jedyną firmą w branży mleczarskiej której aż cztery zakłady produkcyjne mają pozwolenie na eksport produktów do Rosji, a współpraca z rynkiem rosyjskim ma ponad 20 letnią historię,  obecnie trafia tam ok. 10 % towarów eksportowych.   

MLEKOVITA to największa mleczarska grupa kapitałowa  w Polsce i niekwestionowany lider branży. Grupa MLEKOVITA jest firmą ze 100-procentowym kapitałem polskim, o długoletniej tradycji i z ustaloną marką nie tylko na rynku polskim, ale również za granicą. Tworzą ją zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich: macierzysty w Wysokiem Mazowieckiem, a także w Bielsku Podlaskim, Morągu, Zakopanem, Lubawie, Działdowie,  Pilicy i Baranowie oraz magazyny dystrybucyjne w  Chrzanowie, Kluczborku, Kowalewie Pomorskim, Piasecznie, Wyszkowie, Łodzi, Białymstoku, Brzesku,  Goręczynie i Wolsztynie. Wytwarza szeroki asortyment markowych produktów (ponad 300,w tym m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo – kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi  i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki homogenizowane, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE, itp.) i za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów. Najwyższa jakość oferowanych produktów zdobyła uznanie i zaufanie klientów, czego dowodem jest utrzymywana od lat pozycja lidera w Polsce oraz lidera eksportu wśród przedsiębiorstw branży mleczarskiej. Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe, bezpośrednio przekładają  się na systematyczny wzrost wartości marki, która według najnowszego rankingu opublikowanego przez dziennik RZECZPOSPOLITA jest obecnie najdroższą marką na Podlasiu oraz najdroższą marką produktów mleczarskich w kraju, jak również drugą marką wśród polskich marek żywnościowych.


POWIĄZANE

Sekretariat Prezesa Zarządu ZPPM, Pana Marcina Hydzika,  przesyłał do Pierwszego...

- Polskie mleczarnie zaczynają już zmniejszać gramaturę opakowań - ich tarę - za...

W terminie 19-23 lutego 2024 r., członków Polskiej Izby Mleka tj.  Spółdzielczą ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę