Mlekovita na podium prestiżowego rankingu Diamenty Forbesa.
Diamenty Forbesa to ranking polskich przedsiębiorstw przygotowany przez miesięcznik Forbes we współpracy z firmą Dun and Bradstreet. Zasadniczym kryterium znalezienia się na liście Diamentów Forbesa były wyniki finansowe oraz rozwój firm, które w ostatnich trzech latach dynamicznie zwiększyły swoją wartość. Mlekovita została sklasyfikowana w kategorii firm dużych, których uśrednione obroty wynoszą powyżej 250 mln złotych.
Obecność Mlekovity w gronie Diamentów Forbesa 2011 jest niewątpliwe kolejnym istotnym wyróżnieniem, które potwierdza jej potencjał rozwojowy oraz wartość marki.
Mlekovita wyróżniona w rankingu Superfirma 2011.
Ranking został zorganizowany został przez Gazetę Współczesną oraz Wyższą Szkołę Ekonomiczna w Białymstoku. Jego głównym celem było wyróżnienie najlepszym firm w poszczególnych powiatach województwa podlaskiego, kierujących się zasadami biznesu odpowiedzialnego społecznie.
„Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” – wyróżnienie dla produktów
Produkty Mlekovity zostały nagrodzone w pierwszej edycji konkursu „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich”. W plebiscycie organizowanym przez magazyn Hurt i Detal wyróżnienie otrzymały:
· MLEKO SPOŻYWCZE POLSKIE 3,2 % tł.
· SEREK HOMOGENIZOWANY MENU B SUSZONA ŚLIWKA 0 % TŁ.
Zwycięzców wyłoniono na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród hurtowników i detalistów z całej Polski. Nagrodzone zostały te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i które wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło niemal 350 produktów w 51 kategoriach.
Wszystkie otrzymane nagrody są dla Mlekovity motywacją do dalszych sukcesów.