Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Łaciate najsilniejszą marką w Polsce

26 listopada 2007
Marka Łaciate otrzymała tytuł Superbrand Polska i znalazła się w gronie najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce. Najsilniejsze polskie marki konsumenckie wyłonione zostały z początkowej listy 5000 marek, którą następnie zawężono, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, do 1600 i poddano pod głosowanie Rady Marek. Jurorzy otrzymali specjalnie przygotowaną aplikację, dzięki której mogli w prosty sposób ocenić marki w skali od 0 do 20.

Najsilniejsze marki otrzymały tytuł Superbrand Polska. Wśród nich znalazła się jedyna marka mleka – Łaciate. To najbardziej popularna marka mleka w Polsce – co trzeci karton mleka wybierany przez polskiego konsumenta – to Łaciate. Producentem tej marki jest największa polska spółdzielnia mleczarska – Mlekpol z Grajewa. Dziennie spółdzielnia jest w stanie wyprodukować ok. 1 mln litrów mleka UHT. Poza Łaciatym, grajewski Mlekpol jest producentem marek Milko i  Białe. Spółdzielnię tworzy siedem zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie i Bydgoszczy.
Tytuł Superbrands to nie tylko prestiż, ale też skuteczne narzędzie komunikacyjne, którego wykorzystywanie skutkuje zaufaniem i lojalnością klientów, partnerów
i pracowników.
    Superbrands Polska to projekt realizowany na zlecenia międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd.  Organizacja ta z siedzibą w Londynie, działa od ponad 13 lat w 80 krajach.



POWIĄZANE

Po wybuchu choroby niebieskiego języka w Europie w 2023 r., wirus choroby niebie...

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W s...

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę