Marka Łaciate otrzymała tytuł Superbrand Polska i znalazła się w gronie najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce. Najsilniejsze polskie marki konsumenckie wyłonione zostały z początkowej listy 5000 marek, którą następnie zawężono, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, do 1600 i poddano pod głosowanie Rady Marek. Jurorzy otrzymali specjalnie przygotowaną aplikację, dzięki której mogli w prosty sposób ocenić marki w skali od 0 do 20.
Najsilniejsze marki otrzymały tytuł Superbrand Polska. Wśród nich znalazła się jedyna marka mleka – Łaciate. To najbardziej popularna marka mleka w Polsce – co trzeci karton mleka wybierany przez polskiego konsumenta – to Łaciate. Producentem tej marki jest największa polska spółdzielnia mleczarska – Mlekpol z Grajewa. Dziennie spółdzielnia jest w stanie wyprodukować ok. 1 mln litrów mleka UHT. Poza Łaciatym, grajewski Mlekpol jest producentem marek Milko i Białe. Spółdzielnię tworzy siedem zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie i Bydgoszczy.
Tytuł Superbrands to nie tylko prestiż, ale też skuteczne narzędzie komunikacyjne, którego wykorzystywanie skutkuje zaufaniem i lojalnością klientów, partnerów
i pracowników.
Superbrands Polska to projekt realizowany na zlecenia międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd. Organizacja ta z siedzibą w Londynie, działa od ponad 13 lat w 80 krajach.