Pod hasłem „Tylko patrzeć, jak wygrasz“ Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczęła promocję konsumencką mleka Łaciate. Promocja będzie miała charakter ogólnopolski i potrwa od 17 października do 4 grudnia 2007.
Mechanizm promocji jest dość prosty: aby wziąć w niej udział i wygrać „kreatywnie poplamione“ podkładki śniadaniowe lub weekendy w górach śladami góralskich krów, wystarczy kupić 6 opakowań promocyjnych mleka Łaciate, a następnie przesłać kupony umieszczone na tyłach opakowań na wskazany adres. Większym zaangażowaniem musi wykazać się ten, kto zdecyduje się zagrać o główną nagrodę – jedną z krowoznawczych wycieczek zagranicznych do egzotycznych zakątków świata. W tym wypadku Konsument musi - dodatkowo - opisać, co udało mu się „wyczytać“ z łat na opakowaniach.
A w promocji naprawdę warto wziąć udział, bo do wygrania jest aż 70 tysięcy podkładek śniadaniowych, 35 wycieczek krajowych i aż 21 niezwykle atrakcyjnych wyjazdów zagranicznych (w każdym tygodniu do innego kraju – w kolejności: Indie, Holandia, Hiszpania, Kuba, Indonezja, Chiny, Maroko).
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL“ przeznaczyła spore środki na silne wsparcie reklamowe – już 15 października w mediach pojawią się przygotowane specjalnie na tę okazję spoty telewizyjne i radiowe oraz ogłoszenia prasowe. Hurtownicy i przedstawiciele handlowi mogą być pewni, że promocja mleka Łaciate odniesie sukces.
Opakowania promocyjne:
0,5 litra - 3,2%, 2%, 0,5%
1 litr - 3,2%, 2%, 0,5%
1,5 litra - 3,2%, 2%, 0,5%
6423328
1