Irlandia: National Dairy Council przeprowadzi kampanię „Wygraj z nabiałem”
25 sierpnia 2015
Podczas tej kampanii ważną rolę odegrają mleczni ambasadorowie: Rob i David Kearney, znani rugbyści. Kampania będzie prowadzona w okresie Pucharu Rugby 2015, jesienią. Podczas tego wydarzenia National Dairy Council (NDC) sponsorować będzie relacje z meczów rugby w radiu RTÉ Radio One & RTÉ 2FM, a spoty wyprodukowane przez NDC obecne będą w telewizji i internetowej platformie RTÉ. W trakcie przerw reklamowych pokazywane będą spoty reklamowe wyprodukowane na potrzeby kampanii.
Kampania NDC ma wartość 500 tys. euro i obejmować będzie dodatkowo: outdoor, plakaty na autobusach, media drukowane i konsumenckie, social media. Powstanie również serwis www.winwithdairy.ie
Obydwaj ambasadorowie kampanii dorastali na farmach. Obaj podkreślają rolę rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków i uprawiania sportu. – Zdrowe nawyki pozostają na resztę życia – mówią ambasadorowie marki. – Rodzice mają realną wpływ na to, aby zachęcać do zdrowego odżywiania i zdrowego stylu życia od dzieciństwa. Dobre odżywianie zaczyna się od zdrowej diety, w tym nabiału.
Filmy reklamowe wyprodukowane przez NDC mają również przekazać odbiorcom, że nabiał odgrywa ważną rolę w żywieniu sportowców na dowolnym poziomie.
NDC promuje rozwój zrównoważonego mleczarstwa w Irlandii oraz edukuje konsumentów w kwestii roli produktów mleczarskich i zdrowego stylu życia.