Hochland Polska: Sery śródziemnomorskie bardzo podatne na sezonowość
2 czerwca 2015
– W ujęciu długookresowym sery solankowe należą do najdynamiczniej rozwijających się segmentów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Sery solankowe to znana kategoria, której wartość, w ocenie analityków, wynosi aktualnie prawie 120 mln złotych rocznie. Dla konsumentów ważny jest wygląd, kolor, konsystencja produktu, smak oraz oczywiście cena. Równie ważna jest funkcjonalność, łatwość otwierania i zamykania oraz atrakcyjność opakowania. Dla handlowców istotne jest pozyskanie produktów dających gwarancję zysku, o dużym współczynniku rotacji. Równie ważne jest zachowania ciągłości w realizowaniu zamówień, obecność w mediach, czy wreszcie promocje konsumenckie.
– Kluczem do sukcesu jest popularyzacja tej grupy produktów wśród potencjalnych konsumentów. Zarówno feta jak i mozzarella to nadal produkty sezonowe, które preferowane są przez konsumentów w okresie wiosenno-letnim, kiedy nadchodzi czas spożywania sałatek. Kategoria serów śródziemnomorskich (typu mozzarela, feta) to chyba jedna z najbardziej podatnych na sezonowość kategorii. Okres zbliżającego się sezonu grillowego, a także okres wiosny i lata – to czas zwiększonego zainteresowania serami śródziemnomorskimi, a tym samych wzrostu sprzedaży. Sałatki i najróżniejsze potrawy z wykorzystaniem fety, czy też mozzareli w naturalny sposób wpisują się w menu serwowane właśnie w tym okresie. Aktualnie w skład rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wchodzą następujące produkty: Hochland Piato Naturalny 200 g, Hochland Piato Z ziołami 150 g, Hochland Piato Z pomidorami i bazylią 150 g, Hochland Piato Z ziołami śródziemnomorskimi 150 g. Hochland poszukując nowych możliwości rozwoju aktualizuje swoją ofertę w tej kategorii. Rodzina serów Hochland Piato produkowana jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak poprzez wyraziste i intensywne dodatki – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.
Rodzinę serów Hochland Piato wyróżniają jakość, wygodne, atrakcyjne graficznie opakowania i forma, które pozwalają na codzienne użytkowanie, do sałatek, również na kanapki, dipy i kremy! Zapraszając konsumentów do zakupów co roku przygotowujemy nowe promocje, które wspierają sprzedaży tej kategorii. Staramy się pokazywać nowe okazje do konsumpcji, ale także zachęcać atrakcyjnymi promocjami cenowymi! – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska