Ptak_Waw_CTR_2024

Hochland Polska: Sery śródziemnomorskie bardzo podatne na sezonowość

2 czerwca 2015
– W ujęciu długookresowym sery solankowe należą do najdynamiczniej rozwijających się segmentów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Sery solankowe to znana kategoria, której wartość, w ocenie analityków, wynosi aktualnie prawie 120 mln złotych rocznie. Dla konsumentów ważny jest wygląd, kolor, konsystencja produktu, smak oraz oczywiście cena. Równie ważna jest funkcjonalność, łatwość otwierania i zamykania oraz atrakcyjność opakowania. Dla handlowców istotne jest pozyskanie produktów dających gwarancję zysku, o dużym współczynniku rotacji. Równie ważne jest zachowania ciągłości w realizowaniu zamówień, obecność w mediach, czy wreszcie promocje konsumenckie.


– Kluczem do sukcesu jest popularyzacja tej grupy produktów wśród potencjalnych konsumentów. Zarówno feta jak i mozzarella to nadal produkty sezonowe, które preferowane są przez konsumentów w okresie wiosenno-letnim, kiedy nadchodzi czas spożywania sałatek. Kategoria serów śródziemnomorskich (typu mozzarela, feta) to chyba jedna z najbardziej podatnych na sezonowość kategorii. Okres zbliżającego się sezonu grillowego, a także okres wiosny i lata – to czas zwiększonego zainteresowania serami śródziemnomorskimi, a tym samych wzrostu sprzedaży. Sałatki i najróżniejsze potrawy z wykorzystaniem fety, czy też mozzareli w naturalny sposób wpisują się w menu serwowane właśnie w tym okresie. Aktualnie w skład rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wchodzą następujące produkty: Hochland Piato Naturalny 200 g, Hochland Piato Z ziołami 150 g, Hochland Piato Z pomidorami i bazylią 150 g, Hochland Piato Z ziołami śródziemnomorskimi 150 g. Hochland poszukując nowych możliwości rozwoju aktualizuje swoją ofertę w tej kategorii. Rodzina serów Hochland Piato produkowana jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak poprzez wyraziste i intensywne dodatki – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.

Rodzinę serów Hochland Piato wyróżniają jakość, wygodne, atrakcyjne graficznie opakowania i forma, które pozwalają na codzienne użytkowanie, do sałatek, również na kanapki, dipy i kremy! Zapraszając konsumentów do zakupów co roku przygotowujemy nowe promocje, które wspierają sprzedaży tej kategorii. Staramy się pokazywać nowe okazje do konsumpcji, ale także zachęcać atrakcyjnymi promocjami cenowymi! – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

POWIĄZANE

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W s...

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...

Od 23 września br. OSM Piątnica prowadzić będzie kampanię promującą Skyry – jogu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę