Pod takim hasłem Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL – producent i właściciel marki Łaciate przygotowała nową kampanię promocyjną mleka. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku swojego najcenniejszego brandu.
Promocja ma charakter loterii SMS-owej. Konsumenci, którzy nabędą mleko marki łaciate w promocyjnym opakowaniu
i wyślą SMS-em kod promocyjny zamieszczony na górze opakowania, wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Nagrody będą losowane codziennie.
W sumie do wygrania jest 178 nowoczesnych ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 podwieszanych, obrotowych telewizorów kuchennych oraz 178 ekskluzywnych
18-częściowych zestawów naczyń kuchennych. Loteria wsparta zostanie spotami telewizyjnymi
w TVP, TVN, Polsat i AT Media oraz radiowymi.
Kampania „Halo! Czy jest łaciate w domu?” potrwa od 21 października br. do 17 stycznia 2012.