OPOLAGRA_2025

Fundusz rozwiązany

7 października 2003

Duże mleczarnie postawiły na swoim. Fundusz Promocji Mleczarstwa został rozwiązany - zadecydował Sejm. Jednak to nie koniec problemów z Funduszem, na którego koncie znajduje się 20 mln zł.

O tym jak wydać te pieniądze spierają się Agencja Rynku Rolnego i Komisja Porozumiewawcza ds. Mleka. Powołany do życia 2 lata temu FPM miał promować spożycie mleka i artykułów mleczarskich. Na konto Funduszu spływało 0,2 gr od każdego litra skupowanego mleka. To nie podobało się największym mleczarniom, które musiały wpłacać na Fundusz nawet milion zł rocznie.


POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę