Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Chiny: Wielki potencjał jogurtów pitnych

10 września 2015
Początek kategorii datuje się na 2010 rok, ale już dane za 2014 rok pokazały, że jogurty pitne stanowią 13% całego rynku jogurtów w Chinach. Oczekuje się, że do końca 2017 roku ich sprzedaż osiągnie wartość 5 mld euro.

Powodzenie kategorii jogurtów pitnych ma podobne źródła jak w innych krajach: wygoda spożycia i żywieniowe korzyści. Podobnie jak na innych rynkach, tradycyjnie przygotowywana żywność znajduje się pod presją czasu: konsumenci szukają szybkich do spożycia dań i przekąsek pasujących do nowego stylu życia.

Znajduje to potwierdzenie w sprzedaży linii pakujących: od czasu kiedy Bright Dairy wypuściła na rynek napój Mosili’an wytworzony na linii Tetra Pak, aż 13 innych producentów skorzystało z linii procesowych Tetra Pak do produkcji jogurtów pitnych.

POWIĄZANE

Po wybuchu choroby niebieskiego języka w Europie w 2023 r., wirus choroby niebie...

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W s...

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę