OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Chiny: Wielki potencjał jogurtów pitnych

10 września 2015
Początek kategorii datuje się na 2010 rok, ale już dane za 2014 rok pokazały, że jogurty pitne stanowią 13% całego rynku jogurtów w Chinach. Oczekuje się, że do końca 2017 roku ich sprzedaż osiągnie wartość 5 mld euro.

Powodzenie kategorii jogurtów pitnych ma podobne źródła jak w innych krajach: wygoda spożycia i żywieniowe korzyści. Podobnie jak na innych rynkach, tradycyjnie przygotowywana żywność znajduje się pod presją czasu: konsumenci szukają szybkich do spożycia dań i przekąsek pasujących do nowego stylu życia.

Znajduje to potwierdzenie w sprzedaży linii pakujących: od czasu kiedy Bright Dairy wypuściła na rynek napój Mosili’an wytworzony na linii Tetra Pak, aż 13 innych producentów skorzystało z linii procesowych Tetra Pak do produkcji jogurtów pitnych.

POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę