Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Załatać dziurę...

24 grudnia 2009
Szkoccy hodowcy zwierząt wpłacą więcej na fundusz promocji mięsa.
Agencja zarządzająca pieniędzmi ma sporą dziurę w budżecie, bo część rolników wraz ze spadkiem opłacalności produkcji, wycofała się z rynku.

Opłaty zbierane przez Quality Meat Scotland wzrosną po raz pierwszy od 8 lat dla hodowców bydła i owiec i od 10 dla hodowców trzody.

"Żadna branża nie jest w stanie rozwijać się bez inwestycji w promocję a tym samym w przyszłość"- tłumaczą podwyżki składek zarządcy funduszu.

Pieniądze wspierają rozwój przeszło 14 tysięcy rodzimych firm z branży mięsnej.


POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę