Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Unia promuje żywność

23 marca 2006

Komisja Europejska wybrała 8 programów promocji unijnej żywności. Łączne wydatki na kampanie pochłoną 16 milionów euro, z czego połowę sfinansuje budżet Wspólnoty. 

Kampanie pomogą zwiększyć sprzedaż żywności produkowanej przez unijnych farmerów i przetwórców. Programy będą realizowane między innymi w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Kanadzie i Chinach.

Owoce południowe, greckie oliwki, salami, czy włoski ser będą reklamowane jako najwyższej jakości, bezpieczne dla konsumentów a ich produkcja przyjazna środowisku.

Nie zabraknie także kampanii skierowanych na chłonny, wschodni rynek. Unijny program ruszy między innymi w Rosji i na Ukrainie.


POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę