Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Unia dopłaca do polskiej promocji żywności

23 kwietnia 2011
Polska jest jednym z bardziej aktywnych krajów Unii w pozyskiwaniu dotacji na promocję żywności. Związek Sadowników RP planuje wydać 16 mln zł na kampanię informacyjną, która ma zachęcić do jedzenia jabłek Rosjan i Ukraińców - czytamy w Rzeczpospolitej.
Polska Izba Makaronu również chce powalczyć o żołądki ukraińskich konsumentów. Wyda na ten cel 12 mln zł.
Jak informuje Rzeczpospolita w połowie roku, po uzyskaniu akceptacji ARR, wnioski producentów makaronów i sadowników trafią do Brukseli. Wtego okaże się czy KE zaakceptowała trzy polskie wnioski dotyczące akcji promocyjnych na rynku wspólnotowym - jeśli chodzi o spożycie drobiu, oleju rzepakowego oraz owoców i warzyw. Łączna wartość wniosków wynosi ok. 38 mln zł.



POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę