Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Śliwki w unijnej kampanii promującej owoce wśród młodzieży

10 grudnia 2009
Pozytywny odbiór kampanii Mr Fruitness, promującej zdrowe odżywianie i konsumpcję owoców wśród dzieci w wybranych krajach Unii, spowodował przedłużenie akcji o kolejne 3 lata do 2012 r. Do drużyny wesołych owoców wspierających Mr Fruitnessa dołączą teraz śliwki.
Kampania nadal współfinansowana będzie przez budżet unijny i obejmuje kraje takie, jak Austria, Niemcy, Polska, Szwecja oraz Wielka Brytania.
Promocja obejmowała do tej pory takie owoce, jak  brzoskwinie, nektarynki oraz gruszki i owoce kiwi. Nowością będzie promowanie przez każde z owoców innej dyscypliny sportu jako formy zachęcenia dzieci do wysiłku fizycznego. W ramach nowej kampanii „Fruitness enjoy it!” superbohater stanie się popularyzatorem sportu, podstawowego elementu zdrowego i zbilansowanego trybu życia.
Kolejną nowością będą minikarty do gry Mr Fruitness, dzięki którym przez zabawę będzie można nauczyć się grać w karty: brzoskwinie, gruszki, kiwi i śliwki zastąpią kara, trefle, piki i kiery. Kolorując karty do gry i bawiąc się dzieci poznają właściwości zdrowych owoców. Karty będą od grudnia rozprowadzane przez główne sieci handlowe krajów zaangażowanych w projekt.




POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę