Śliwki w unijnej kampanii promującej owoce wśród młodzieży
10 grudnia 2009
Pozytywny odbiór kampanii Mr Fruitness, promującej zdrowe odżywianie i konsumpcję owoców wśród dzieci w wybranych krajach Unii, spowodował przedłużenie akcji o kolejne 3 lata do 2012 r. Do drużyny wesołych owoców wspierających Mr Fruitnessa dołączą teraz śliwki. Kampania nadal współfinansowana będzie przez budżet unijny i obejmuje kraje takie, jak Austria, Niemcy, Polska, Szwecja oraz Wielka Brytania.
Promocja obejmowała do tej pory takie owoce, jak brzoskwinie, nektarynki oraz gruszki i owoce kiwi. Nowością będzie promowanie przez każde z owoców innej dyscypliny sportu jako formy zachęcenia dzieci do wysiłku fizycznego. W ramach nowej kampanii „Fruitness enjoy it!” superbohater stanie się popularyzatorem sportu, podstawowego elementu zdrowego i zbilansowanego trybu życia.
Kolejną nowością będą minikarty do gry Mr Fruitness, dzięki którym przez zabawę będzie można nauczyć się grać w karty: brzoskwinie, gruszki, kiwi i śliwki zastąpią kara, trefle, piki i kiery. Kolorując karty do gry i bawiąc się dzieci poznają właściwości zdrowych owoców. Karty będą od grudnia rozprowadzane przez główne sieci handlowe krajów zaangażowanych w projekt.