Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Czego państwo członkowskie nie może robić w zakresie promocji towarów?

12 lipca 2004

Państwo członkowskie nie może:

  • finansować z budżetu państwa bezpośrednio lub pośrednio akcji promocyjnych służących promocji wyłącznie towarów pochodzenia krajowego i zmianie preferencji konsumentów w tym zakresie
  • uczestniczyć instytucjonalnie w programach promujących jakość towarów rolno-spożywczych pochodzenia krajowego
  • brać udziału w akcjach promujących towary ze względu na ich pochodzenie krajowe
  • współfinansować programów promocyjnych zakwalifikowanych do realizacji zgodnie z procedurą wspólnotową, w wysokości przekraczającej 20% faktycznych kosztów tych działań
  • tworzyć regulacji prawnych różnicujących towary pochodzenia krajowego i z innych państw członkowskich
  • tworzyć regulacji prawnych utrudniających dostęp do rynku krajowego towarom funkcjonującym na rynkach państw członkowskich.

POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę