Prawa do akcji producenta i dystrybutora konserw rybnych, spółki Graal, kosztowały na otwarciu w pierwszym dniu notowań 14,9 zł, czyli o 0,7 proc. poniżej ceny emisyjnej. W ofercie na rynku pierwotnym Graal zdołał uplasować 87,4 proc. z całej puli udziałów, co łącznie przyniosło firmie 21,9 mln zł. Cena sprzedaży akcji została wówczas ustalona na poziomie 15 zł, czyli w dolnej granicy przedziału 15-17 zł. Firma zdecydowała się na taki właśnie wariant, nie tylko aby zachęcić inwestorów do kupna udziałów, ale również aby ustrzec się przed spadkiem rynkowej koniunktury. Zabiegi te okazały się niewystarczające.
Graal zapowiedział już, że 9,5 mln zł chce przeznaczyć na kupno kontrolnego pakietu udziałów i dofinansowanie firmy Syrena Royal. Kolejne 3 mln zł zostanie wydane na projekt joint venture z hiszpańskim partnerem (produkcja i sprzedaż tuńczyków). Około 7 mln zł powinno zasilić kapitał obrotowy firmy. Ponadto Graal zapowiada akwizycję konkurencyjnych na rynku podmiotów. Koszt tego przedsięwzięcia zamknie się w ok. 5 mln zł.