MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Brześć promuje nową markę eksportową na targach słodyczy i przekąsek w Kolonii

25 stycznia 2017
Brześć promuje nową markę eksportową na targach słodyczy i przekąsek w Kolonii

Jak co roku, firma Brześć szykuje stoisko na targi ISM w Kolonii, czyli jedną z największych i najważniejszych międzynarodowych imprez w branży słodyczy i przekąsek, która odbędzie się w dniach 29 stycznia – 1 lutego. Poprzez udział w wydarzeniu przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego liczy na nowe, obiecujące kontrakty zagraniczne oraz dalszą promocję swojej marki eksportowej.

 

To już 47. edycja Międzynarodowych Targów Słodyczy i Przekąsek ISM, które przyciągają co roku najważniejszych producentów słodyczy, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników z całego świata. Zgodnie z szacunkami organizatorów, w tym roku na imprezie pojawi się ok. 1600 wystawców z 65 krajów. Z perspektywy uczestników wydarzenie jest przede wszystkim okazją do promocji swojej oferty wśród obecnych i potencjalnych kontrahentów, ale również szansą na obserwację trendów i nowości w branży.

 

Podczas targów ISM nie zabraknie pokaźnej reprezentacji firm z Polski, wśród których pojawi się już kolejny raz Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć. Rodzinna firma z Kujaw, upatruje w targach przede wszystkim okazji do promocji swojej nowej marki eksportowej – Crispico. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz ciesząca się rosnącą popularnością słomka pełna nasion. Premiera nowego brandu miała miejsce w Dubaju, podczas prestiżowych targów słodyczy i przekąsek yummex Middle East, które odbyły się w listopadzie 2016 roku. Crispico spotkało się tam z pozytywnym odbiorem odwiedzających, firma liczy więc, że i w tym przypadku nowa marka przyciągnie uwagę potencjalnych, zagranicznych kontrahentów. – W związku ze stagnacją na rodzimym rynku słodyczy, od kilku lat koncentrujemy się na działalności eksportowej. Dotychczas produkowaliśmy słodycze głównie pod marki własne zagranicznych sieci. Dzięki Crispico chcemy zwiększyć świadomość zagranicznych konsumentów odnośnie naszych produktów oraz budować silny, międzynarodowy i rozpoznawalny brand – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

 

Stoisko firmy Brześć pod numerem C039 będzie można znaleźć w hali 11.1.


ZPC Brześć istnieje od 1984 roku i specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. słomkę i groszek ptysiowy, ciasta drożdżowe, ciasteczka kruche i francuskie. Produkty Brześcia są eksportowane na kilka kontynentów, trafiając do konsumentów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Litwie, Łotwie czy Estonii. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.

Biuro prasowe ZPC Brześć


POWIĄZANE

W ostatnich latach przemysł rozrywkowy w Polsce przechodzi dynamiczne zmiany. Dz...

W dzisiejszym świecie, w którym technologia jest nieodłącznym elementem życia co...

W dzisiejszym świecie zmiany w gospodarce zachodzą w zastraszającym tempie. Prze...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę