MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Mleczne kino kota Mleczysława

12 kwietnia 2017
Mleczne kino kota Mleczysława

W minioną niedzielę (9.04.2017) mleczny bohater odwiedził 42 kina w całej Polsce ze swoim spotem.


Kampania reklamowa jest skierowana do dzieci celem zachęcenia do aktywnego udziału w programie. Emisja była przed seansem Przygody Słoniczki Elli. Głównym celem programu jest wzmocnienie wizerunku mleka i produktów mlecznych w codziennej diecie wraz ze zmianą nawyków żywieniowych u dzieci.


Kolejna odsłona spotu już 23 kwietnia, jednak tym razem przed seansem pt. Kosmoloty.


Spot dostępny jest na stronie http://www.kochammleko.pl/,7592,6720,pl.html


Polska Izba Mleka wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka starają się cały czas wychodzić naprzeciw oczekiwaniom najmłodszych konsumentów i wpajać im od młodych lat jak ważne jest mleko i produkty mleczne w codziennej diecie.


Mleko jest źródłem białka, tłuszczu, węglowodanów. Zawiera składniki mineralne takie jak wapń, magnez, potas, fosfor, cynk oraz witaminy A, D, E, K oraz z grupy B. Dostarcza pełnowartościowego białka, które jest przecież podstawowym budulcem kości i zębów, a także narządów i mięśni. A ich prawidłowy rozwój jest niezwykle ważny u dzieci. Wapń i witamina D odgrywają bardzo istotną rolę, zwłaszcza w okresie wzrostu i dojrzewania. Pełna szklanka mleka zawiera aż 300 mg wapnia. To stanowi około 1/3 dobowego zapotrzebowania na ten pierwiastek. Mleko jest więc łatwym i jednym z najtańszych sposobów na wartościową dietę. Do tego zdrową, bo przede wszystkim w serach, jest kwas linolowy. To jeden z najsilniej działających związków o właściwościach przeciwnowotworowych zawartych w pożywieniu.


Przypominamy, że trwa konkurs, ale tylko do 13 kwietnia! Celem konkursu jest przygotowanie autorskiego scenariusza lekcji na temat nabiału i mleka w kontekście ich wartości odżywczych. Formą prezentacji powinien być konspekt wraz z relacją ze zrealizowanej lekcji w postaci krótkiego filmu! Więcej informacji http://www.kochammleko.pl/Wystartowal_pierwszy_koci_konkurs,7371,6834,pl.html



Kampania Mamy kota na punkcie mleka" jest realizowana dzięki Polskiej Izbie Mleka oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Program został objęty honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Prezesa Agencji Rynku Rolnego. Sfinansowana jest z Funduszu Promocji Mleka.


Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka


POWIĄZANE

Amerykański Departament Rolny (USDA) ogłasza kolejną rundę historycznych inwesty...

Świąteczny prezentownik na 2024 rok Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę