MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Ministerstwo Edukacji Narodowej dołączyło do grona patronów honorowych programu „Mamy kota na punkcie mleka”

29 marca 2017
Ministerstwo Edukacji Narodowej dołączyło do grona patronów honorowych programu „Mamy kota na punkcie mleka”

W projekcie realizowanym przez Polską Izbę Mleka wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka chodzi o to, by w jak najbardziej atrakcyjny sposób przekazać dzieciom wiedzę na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz przetworów mleczarskich. To właśnie m.in. doceniło Ministerstwo Edukacji Narodowej.

- Gratuluję pomysłu zorganizowania projektu, którego celem jest wzmacnianie pozytywnych wzorców żywieniowych, przedstawienie korzyści z wprowadzania do codziennej diety mleka i jego przetworów oraz wyrabianie zdrowych nawyków żywieniowych u uczniów klas I-III – napisał w uzasadnieniu przyznania honorowego patronatu Piotr Gajewski, dyrektor w Departamencie Informacji i Promocji Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Mleko jest bardzo ważne w diecie dzieci. To źródło białka, które jest podstawowym budulcem kości i zębów, a także narządów i mięśni. Zawiera wapń oraz inne składniki mineralne, takie jak magnez, potas, fosfor, cynk oraz witaminy A, D, E, K oraz z grupy B. Mleko i jego przetwory są nie tylko zdrowe i wartościowe, ale dają mnóstwo możliwości na przygotowanie z nich smacznych, szybkich i tanich posiłków.

Przypominamy, że rekrutacja  szkół  podstawowych do bezpłatnego programu „Mamy kota na punkcie mleka” trwa. Przystąpienie do programu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę internetową kampanii www.kochammleko.pl. Tam pod adresem http://www.kochammleko.pl/Dolacz_do_nas,6736,6704,pl.html jest deklaracja.

Szkoły zainteresowane przystąpieniem do akcji proszone są o jej wypełnienie i przesłanie na adres:

Polska Izba Mleka
ul. Mickiewicza 7 lok. 23
15-213 Białystok
Bądź skanem na adres promocja@izbamleka.pl

Kampania „Mamy kota na punkcie mleka" jest realizowana dzięki Polskiej Izbie Mleka oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Sfinansowana jest z Funduszu Promocji Mleka.



Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka


POWIĄZANE

Amerykański Departament Rolny (USDA) ogłasza kolejną rundę historycznych inwesty...

Świąteczny prezentownik na 2024 rok Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę