Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupach spożywczych, np. nabywając tańsze produkty lub korzystając z promocji. 17,2% r...
Planowanie i ideologia zero waste są na wagę złota Jak wynika z opracowanego przez Banki Żywności raportu ,,Nie Marnuj Jedzenia 2023”1 w Polsce marnuje się 4,8 ...
Od wieków uznawane są za symbol doskonałości i odrodzenia. Jajka – jako nieodłączny element święconki – królują na wielkanocnych stołach. Warto sięgać po nie je...
W marcu do portfolio marki KAMIS dołączają kolejne musztardy: Musztarda Smoky BBQ i Musztarda Amerykańska. Będą to produkty doskonale podkreślające smak potraw,...
Trwa kampania influencer marketingowa marki Alpro, producenta napojów roślinnych oraz roślinnych alternatyw dla jogurtu i deserów, należącego do spółki Danone. ...
Dopiero co ubieraliśmy choinki, a już ich miejsce zastąpiły bazie i żonkile… Święta wielkanocne za pasem, a jeśli w ferworze codziennych obowiązków nie macie cz...
W dniu 26 marca 2024 roku, piłkarscy kibice zostali po raz kolejny obdarowani widowiskiem na najwyższym poziomie, gdy reprezentacja Polski zmierzyła się z Wali...
W nawiązaniu do publikacji pojawiających się w brytyjskich mediach, z pełną stanowczościąoświadczamy, że polskie mięso drobiowe było, jest i nadal będzie bezpie...
W ubiegłym tygodniu (piątek 22 marca) w czasie kiedy Komisja Europejska i COREPER ogłosiły szereg kluczowych komunikatów, szefowie państw UE spotkali się w Bruk...
Początek wiosny i święta wielkanocne to czas, w którym natura budzi się do życia i zaczyna ukazywać swoje kolorowe oblicze. Po okresie zimy tęsknimy za barwami ...