OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Łatolotto- promocja marki Łaciate

8 października 2009
Łatolotto – pod taką nazwą 12 października br.  rusza promocja marki Łaciate. Potrwa do końca roku.
Łatolotto to kampania konsumencka, którą objęta są następujące produkty:
  • Mleko Łaciate - 3,2%, 2% i 0,5% o pojemności 0,5, 1 i 1,5 litra
  • śmietanka Łaciata 30% , 18% i 12% o pojemności 250 i 500 ml.
Na opakowaniach tych produktów umieszczone będą unikalne kody, które klienci wysyłać będą SMS-em. Następnie wezmą one udział w losowaniu nagród. Nagrodą główną w Łatolotto jest 1 mln zł, a nagrodami tygodnia: 5 x 10 tys. zł oraz oryginalne łaciate dzbanuszki na mleko.  
Promocja potrwa do końca roku i wsparta będzie kampanią reklamową w TV, radio i prasie oraz serwisem www.latolotto.pl.

Producentem i właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Łaciate jest najchętniej wybieranym mlekiem przez Polaków – ma około 40% udział w rynku. Niespełna rok temu Mlekpol przeprowadził niestandardową formę komunikacja „Łaciate krowy live” – w której internauci mogli na żywo obserwować życie krów w oborze.  
Łaciate jest posiadaczem wielu prestiżowych tytułów m.in. Superbrand. Mleko Łaciate uznane zostało Towarem Roku 2008.  



POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę